Zomer editie 2024 - ADF x BOEIEN

Op 6 - 7 - 8 juni vind de tweede zomereditie van Boeien plaats! En dit keer in samenwerking met Aaltjesdagen. ADF x BOEIEN vindt plaats op P6 voor het Dolfinarium, waar vorig jaar ook het Aaltjesdagen Festival plaatsvond. Het terrein zal de drie avonden worden gebruikt voor een knalfuif, zaterdag overdag zullen er ook anderen activiteiten te beleven zijn.

Donderdag 6 juni 19:30 - 23:30,         ZERO PARTY:

De gehele avond wordt verzorgd door de DJ's Elaine Thiele en Hielke Boersma van SlamFM. Het wordt een feestavond die bedoeld is voor middelbare scholieren, met als gedachten een feest voor examenleerlingen. Deze avond wordt er geen alcohol verkocht.

Vrijdag 7 juni 19:30 - 23:30,   HOLLANDSE AVOND:

Met René Karst, DJ Maurice, Marco Kraats en Mitchel Tombal. De Hollandse avond wordt een avond voor in de boeken door deze grote artiesten! Wie houdt er nou niet van een groot feest, waar gezelligheid op één staat?

Zaterdag 8 juni 19:30 - 23:30, HARDERWIJKSE AVOND:

Een avond waarbij lokale artiesten de boel op de kop gaan zetten. De artiesten voor deze avond staan nog niet geheel vast. Later volgt er meer informatie over deze avond.

Belangrijke informatie:

• Het festivalterrein is toegankelijk voor alle leeftijden. Hier is voor gekozen omdat, wij iedereen een leuk weekend willen geven. Uiteraard wordt er wel gecontroleerd op leeftijd bij de bar.
  • De verkoop van munten is via pin en cash. Deze munten kunnen ook bij het Onderstroom terrein (Weide Wellen) worden uitgegeven. Munten kunnen niet worden gewisseld voor geld.
  • Er wordt statiegeld op bekers gehanteerd. Gooi ze dus niet weg, maar lever ze weer in!
  • Er zijn mogelijkheden om eten te kopen op het terrein bij verschillende foodtrucks.

Volg ons op Instagram en Facebook (Stichting Boeien) om op de hoogte te blijven van dit festival!

Wij zijn nog steeds op zoek naar vrijwilligers dit weekend, neem contact met ons op als je ons wilt ondersteunen.

Fun fact: er kunnen meer als 5000 personen op het festival terrein!

Wij zijn er druk mee bezig... Meer informatie volgt!