Boeien wintereditie 2024

Durf jij erbij te zijn?

Boeien wintereditie 2024 (Estrado)

Ahoy landrotten! De wintereditie 2024 staat vast op 27 januari van 20:00 tot 00:00. De wintereditie zal plaatsvinden bij Estrado op Parkweg 3 in Harderwijk.

Stichting boeien gaat er weer alles aan doen om een enorme editie neer te zetten. Estrado is een grote overdekte locatie, met artiesten en acts waar voor ieder wat wils is! Uiteraard zijn er hapjes en drankjes aanwezig 🍔🍟🍻🥂.

De kaarten zijn €15,- per ticket online, en de kaartverkoop aan de deur zal €17,50 zijn. De ticketprijs is exclusief dranken en eten. 18+

Wij hopen jullie allemaal weer te mogen verwelkomen op 27 januari!

Programma/ line up:

20:00 - 21:15 | Wyzzly - House

21:15 - 22:15 | Third's A Charm - Rock & Roll

22:15 - 22:30 | Samba at sea - Samba band

22:30 - 00:00 | Dj Milan - Feest & Aprés ski DJ

Artiesten

Wyzzly - House

Dj Wyzzly is een lokale dj uit Harderwijk en tevens een crew lid. Ga jij lekker op wat house plaatjes? Dan ben jij bij Wytze Bakker op het goede adres!

Third's A Charm - Rock & Roll

Third's A Charm is een nieuwe rock & roll band. Deze heren spelen in meerdere bands en rocken al heeel lang samen. De Harderwijkers; Ivar List (gitaar & vocals), Job Kuit (toetsen) en Niek Bouman (drums) gaan er alles aan doen om jullie uit je plaat te laten gaan!

Samba at Sea - Samba band

Sambaaa! Samba at Sea uit Harderwijk gaat een kwartier lang jullie trommelvliesen laten klapperen. Zet je schrap voor 10+ band leden die een geweldige act gaan neerzetten!

Dj Milan - Feest & apres ski DJ

Deze bekende Harderwijkse kroegenbaas gaat jullie trakteren op een prachtige set vol met hits. Van aprés ski tot oude klassiekers, niks is te gek voor DJ Milan!